17.6.09

nothing

Eilen kun en saanut unta, jäin tuijottamaan televisiota kykenemättömänä tekemään mitään muuta. Pari iltasarjaa ja lopulta havahduin tuijottamassa fiksuhuudon ohjelmaa, jossa teksiviestien avulla korotetaan huudettavan tuotteen hintaa, sentti kerrallaan. Katselin kuinka sekunnit kuluivat minuutista alaspäin ja aina ajan näyttäessä sekunttia tai kahta ennen nollaa hintaa korotettiin se sentti ja aika alkoi laskemaan alusta. n a u r e t t a v a a.

Tänään en ole tehnyt oikeasti mitään. Äsken tekemäni testin mukaan, jossa kasvojani verrataan julkkiksen kasvoihin, olin 83 prosenttisesti joku ihmeen Katie Holmes. (alla olevassa kuvassa). En todellakaan näytä samalta. Tällä samalla kuvalla minulla oli samaa näköä myös Hideto Matsumoton kanssa. ?___? Kiitos.


Kokeilin toista kuvaa ja tulokseksi tulikin yhtäkkiä 83 % Kill bill tähtönen Uma Thurman. Järkytys.


Ainoa joka tuli kummasakin kuvassa tulokseksi oli Norah Jones. 76% , mutta kummassakin kuvassa joten ehkä todennäköisin? Minun mielestäni ainakin tämä on eniten (kuitenkin todella vähän) minun näköinen.

Aargh mulla oli tylsää joten piti tollasiakin säätää ;D Muita tähtösiä: Amisha Patel (myös 83%), Adriana Lima (80%) ja Ashley Olsen (!!!) (75%) ... :D

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

Näytät muute todellaki pikkasen Norah Jonesilta : D

Oon tehny tän aikasemmin, se on facebookis. : D

Aki Hakala 74%
Barry Levinson 74%
Erica Durance 71%
Elle Macpherson 70%
Jessica Simpson 68%
Chester Bennington 66%
Anna Lindh 57%
Matsu Takako 55%

No okei, se oli vanha kuva :''D