30.7.09

-

'Äiti. Jos mä olisin muuttanut jo pois kotoa, olisinko ollut vieras vai olisitteko pyytänyt siivoamaan?'
'Siivoamaan.'


Yö venähti taas ja aivan tahattomasti. Väsytti niin hirmuisesti ja hyppäsin peiton allekkin jo ennen yhtä. En tiedä, pitäisi kai ajatella enemmän päivisin (hehheh) kun ajatukset eivät jätä minua rauhaan yrittäessäni nukkua. Näin jopa unta nukahdettuani muutaman tunnin jälkeen. Siihen liittyi yksi opettajistamme, jonkin sortin kysely jossa se kysyi kaikkea onko sinulla masennusta, millainen on vointi, mitä tekisit tässä tilanteessa ? vuorotellen yksityisesti jokaiselta oppilaalta. Mokasin, koska olin rehellinen, enkä päässyt työssäoppimisen jaksolle. ngst.

Mutsi herättelee siivoamaan jo yhdeksän aikaan. Minä nukun hienosti yhteentoista.

Siivoamista, teetä, matot ulos, teetä, imuroin, luuttuan, teetä, ripsaria ja hiuslakkaa, koneelle.. Alle tunnin päästä lähtö Emokidille. ♥ pääsee taas karkuun tätä taloa. Ehkä minä skippaan rippijuhlat, heitän kännykän järveen ja lähen evakkoon jonnekkin. Laukkuun vain tarpeellisimmat vaihtovaatteet + tavarat, joita en halua Väen löytävän. Päiviksen + äidinkielen vihkon, joka toimi päiviksenä + liikaa tyhjenneen tupakkiaskin. Päiviksistä pitäisi repiä sivut ja polttaa, on sellaista tekstiä etten missään elämäni vaiheessa halua niitä enään lukea. Eikä kukaan muukaan.

Ei kommentteja: