26.7.09

minä tahdon -lista.

Olen siis ystävälläni Simballa. Helsingin lähellä. Tällä hetkellä hän on tallilla, minä yksin. Tilaisuudesta kii.

Ensinnäkin. Eilinen lähtö oli nopea, hätäinen ja sekava. Yhden aikaan soitto, kolmelta lähtö ja siinä ajassa ehdin tekemään ruokaa, siivoamaan huoneeni, silittämään takin, ompeluttamaan housut, laittaa hiukset & meikki ja pakkaamaan 4-5 päivän reissun kamat pieneen koululaukkuuni. Simban mutsin kyydillä kaupunkiin juna assalle, jossa kaiken päälle paniikki, kerkeänkö, minne mun pitää mennä ja oonko oikeassa junassa ?! Perillä Simba odottaa minua aivan väärässä paikassa, mahdollisimman kaukana.

Yritimme päästä sushi ravintolaan (oli kiinni) ja katsottiin Ice Age 3, 3D :nä. Ehkä paras leffa miljooniin vuosiin ja vatsalihakset meinasivat revetä. Must see again ! Simban luokse mennessä hän 'kadotti' avaimensa ja käveli paljain jaloin pitkin katuja (avaimet löysin hänen laukustaan -.-) Simban kotona ei tule olemaan muita luultavasti koko täällä oleiluni aikana. Simballa tuijotan heidän kilpikonnaansa, juodaan järkyttäviä määriä teetä, selitetään kaikesta ja alan kysellä asioita, mitä Simban tekee juuri nyt mieli. Syömisiä, materiaa, rakkautta ja ulkomaamatkailuja. Minulle samallailla. Kokemuksia, taitoja, päihteitä ja luonnetta. Teen vielä listan, mitä olisi mahdollista tehdä tämän reissuni aikana. Yksinkertaisia ja ei niin yksinkertaisia.

Me tehtiin 'minä tahdo -lista'. Siinä on kaikkea koko yön valvomisesta ruuan laittoon. Lehden lukemisesta katolla istuskeluun.

Yön valvominen tehty jo.

Juotiin koko yö teetä ja kahvia. Höpötettiin ja alettiin katsomaan leffaa viiden aikaan yöllä. Kuuden aikaan heräilemis tauko -> kahvia ja ulos istumaan. Puhuttiin hengellisiä, naurettiin ja pärskittiin kahvia tukehtumisvaarassa.
'Jokainen valitsee elämänsä suunnan'
'Huonosti tai hyvin'
'tai hyvin huonosti...'

Leffa loppui ennen kahdeksaa. Kymmentä ennen nukkumaan, vaikka alkoi olla fiilis ettei enään kannata yrittääkkään.

Tänään univajeessa käytiin kaupassa. Minä likasine hiuksineni, eilisine meikkineni ja Simban lyhyissä housuissa. Ostettiin listan toteutusta varten asioita. Jäätelöä, suklaata ja ruoka-aineksia (ruuan laitto listassa, vaikka muutenkin pakollista puuhaa). Tavarat paperipussiin, koska se oli ekologinen vaihtoehto, ja listassa luki 'elämäntapa muutos'. Simba jatkoi matkaansa pyörällä ratsastamaan, minä jäin yksin hänen kotiinsa.

Listasta tehtyä (mm.)
- Yön valvominen
- Vanhojen nostalgia biisien soittaminen
- Kaupassa käynti
- Elämäntapa muutos

ANTEEKSI TEKSTIN TASO !! Takana tosiaan vain pari tuntia unta, ei jaksa ajatella yhtään muotoilu seikkoja. Kuviakaan en tule laittamaan.

1 kommentti:

tuntematon potilas kirjoitti...

Yöllä valvominen on parasta. <3

Huomasin että luet blogiani. Kiitos ja tervetuloa. : )

Jaksamisia.