22.9.09

cup of tea. or not.

Herätessä pää tuntuu lyijyltä. Vielä väsyneemmäksi tunnen oloni, kun mutsi läsnäolollaan masentaa aamuani entisestään. En jaksa laittautua (mitä nyt minimin verran n_n;;) joten tuijotan televisiosta edellis illan puoli tuntia kestävän Big Brother jakson, vaihdan vaatteet ja laitan laukkuuni vain ne välttämättömät tavarat. Bussissa pänttään sisäelimien latinankielisiä nimiä, koulussa kiirehdin aivoverenkiertohäiriö- ja hermostotehtävien kanssa. Blondi auttaa monisteineen, linkkukaveri myös.
Bunny ja Emokid ovat karanneet Tampereelle keikalle, joten juon puolen litran Green light Edin (pahaa on), jotta jaksaisin olla edes ensimmäiset tunnit seurana Blondille. Kofeiini vaikuttaa ja nousen astetta lähemmäksi elinvoimaisuutta.

Minulla on aikomus imuroida tänään. Imuroida ja lukea johonkin loppuviikon kolmesta kokeesta. Ja televisiossa pyörii MTV:n aivojentappo ohjelmat. Room Raiders, The X-Effect.. Niin teennäistä, niin tylsää. Eksät alkavat nuoleskelemaan toisiaan.. minä vaihdan kanavaa..

Aamulla mutsi tekstasi labratuloksistani, jotka (ta-ta-ta-tatta-taa..) ovat normaalit !! Kiitos herralle tai muulle mahdolliselle korkeammalle voimalle, siitä, että nyt ei Väen tarvitse kärvistellä kanssani nykyistä enempää. Ne osaavat jo tehdä elämästäni v-mäistä niinä joikaisena hetkenä, kun huoneestani poistun, kyselemällä, jankkaamalla ja huutamalla.


Vaihdoin profiilikuvaa. Huonommaksi tai paremmaksi, i don't know. Kirjoitin tätäkin ilmeisesti puolitoista tuntia, joten jaa'a. Taidan heivata ajatuksen imuroinnista ja hakea mielummin teetä.

2 kommenttia:

Alice kirjoitti...

nosiis se koneen vienti mun vanhempieni tapa yrittää kontrolloida mua. Kai ne kuvittelee että jos ne vie multa koneen mä suostun tekemään asioita. Asiahan ei näin ole :D mä rupeen vaan kapioimaan yhä enemmän. :D

Alice kirjoitti...

siis yritetään mua kontrolloida kotiarestillakin mutta koska treenaan niin paljon ja olen lähes poikkeuksetta aina himassa sen vähän vapaa-ajan mitä mulla on niin kotiaresti ei ehkä oo se kaiksta toimivin keino :D