25.10.09

älä ole idiootti.


Kesän leiriltä tuttu, n. puolivuotta nuorempi poika PP alkoi eilen lähettelemään tekstiviestejä Helsingistä, minne minunkin piti mennä. Miten hienot hotelli huoneet heillä oli, kuinka olivat leiponeet pöydät koreikisi. Vastaan kaikkeen tapojeni mukaisesti. Lyhyesti (well.. en ole tekstiviesti ihmisiä). Illalla tekisi mieli heittää kännykkä seinään, kun ruutuun aukeaa viesti 'Tarttisin ny sut lähellein'. Oh no, onko tämä joku jekku? Miksi kukaan tekstaa tuollaista t_t.. vastaan jotain huvittuneisuutta kuvaavaa. Lyhyesti.

Valvon minulle epätyypillisen pitkään kirjaa lukien. Nukun minulle epätyypillisen pitkään, puoli yhteen.

Tästä päivästä on pakko tulla parempi kuin eilisestä.

3 kommenttia:

noice kirjoitti...

Miten mä tämän sanoisin. Tuo viesti on kuin kaappaus 'mun ukkoni' viesteistä ja kieltämättä kun luki ton kohan tuli se sama tuttu ahdistuneisuuden tunne kun aina noita viestejä lukiessani. Hyrr. Tiedä mitä sä noista tykkäät, mutta apua. Mä en kestä.

Sini kirjoitti...

* halaus *

Aletheia kirjoitti...

Lukaisin kaikki kymmenen päivän sisällä kirjoittamasi tekstit läpi, kun olen itse ollut täältä poissa.
Ei kai minulla muuta... Halusin kai vain jotenkin kertoa että seuraan.