4.1.10

tehosekoittimesta tullutta.

Yritin muuttaa unirytmiäni. Nukahdin ehkä jo 12 aikaan, mutta puolentoista tunnin päästä heräsin, enkä saanut enään unta ahdistuksissani, joten riekuin siskon kanssa päälle viiteen. Isä kolautti itsetuntoani eilen enemmän kuin uskoinkaan ja huomasin aamulla motivaation kaikkeen kadonneen.

Bunny & Seth viettivät luonani kaksi yötä, joiden jälkeisenä aamuna olin jostain syystä romuna, vaikka nukkunut olinkin tarpeeksi. Simba tuli vielä seuraavaksi yöksi, mutta poistui seuraavana aamuna pikalähdöllä kiukusta kihisevän äitinsä mukaan. Pp kysyi voisiko tulla perjantaina luokseni ja lähteä lauantaina. Välistä tuntuu ihastuneelta ja välistä ei. Tahdon hänen tulevan, mutta ajatus hänen seurastaan ei kuitenkaan miellytä. Tuntuu että olen päästäni täysin vajaa. Jännittää silti.

Tahdon kietoa itseni sääntöihin.


Jos haluatte nauraa -> Linkki.

2 kommenttia:

noice kirjoitti...

Tottakai se vetää voimia kun ei voi omassa kodissaan olla _täysin rauhassa. Minä jos kuka tiedän tunteen, se syö miestä. Ja isäsi, hänkö on muka hyvä sanomaan aiheesta mitään? Paskat sanon minä! En viitsi edes kertoa miten kiukkuna olen X___x

Mutta kyllä kannattaa kokeilla pp'n tapaamista, jos kerta hänen seurassaan on kumminkin ollut mukavaa (: Se voi jopa piristää arkea kummasti.

Ja anteeksi kaikesta.

Sini kirjoitti...

Piti tarkistaa telkku.comista..ei tuu täykkäreitä ei. NOOOOOO!